Guz nad penisem

Guz w dolnej części penisa

... guz o wielkości ok 0,5 cm, który pod wpływem dotknięcia strasznie szczypie i boli. Mam problem czym to może być spowodowane i co to takiego może być? Niestety nie mogę nic dokładnie Panu napisać nie badając Pana. Z opisu jaki Pan przedstawił wynika, ...

Wyciśnięty guzek łojowy na penisie

... guzki w dolnej części penisa. Wiem, że to guzki łojowe, ale popełniłem jeden błąd zacząłem je wyciskać. Po jakimś czasie zrobił mi się w tym miejscu ( na jednym guzku ) malutki pęcherzyk, którego wycisnąłem i tu pojawił się problem. Mam teraz małą ra ...

Guzek na penisie wyczuwalny w czasie wzwodu

... guzka na penisie, guzek jest tylko wyczuwalny w stanie wzwodu. W stanie spoczynku kompletnie nie wyczuwalny. Zadnych zaczerwienien nie ma. Jakie kroki nalezy poczynić? Co to może być i czy nalezy udać się z tym do lekarza? Jeśli guzek wyczuwalny jest ...

$openx_rectangle_2 rectangle5

Biała plamka na żołędziu penisa - leukoplakia?

... guzka ). Część żołędzia jest zaczerwieniona. Nie mam żadnych objawów takich jak ból, pieczenie czy swędzenie. A co ważne nie uprawiałem jeszcze seksu i myję się codziennie. Co to może być? Być może to leukoplakia. Leukoplakia czyli rogowacenie białe ...

Duży czerwony bolący guz na penisie

... guzka poczatkowo myslalem ze to moze komar ugryzl albo cos byl koloru skory a teraz z czasem urósł i od 3 dni mnie mocno boli tak ze ciezko sie wstaje jest czerwony boli i dosyc duzy nie mam pojecia co to jest a i nie wiem jak zagadac o tym z rodzica ...

Mały guzek w okolicach penisa

... guz. Jego średnica nie przekracza 8 mm szczerze mówiąc nie wiem dokładnie, kiedy się pojawił, bo nigdy nie odczuwałem bólu w tym miejscu. Guz jest widoczny i ma spore podstawy pod skórą. Co to może być? W jaki sposób, jeśli to konieczne można to najl ...

Guzek pod skórą penisa

... guzek, wielkości max 1 mm. Jest twardy i przesuwa się pod skórą, znajduje się po prawej stronie prącia, mniej więcej w połowie W czasie wzwodu jest lepiej wyczuwalny, niż gdy penis jest w trakcie spoczynku, choć momentami i wtedy ciężko go wyczuć. Ta ...

Guzek na penisie wyszuwalny podczas wzwodu

... guzek na penisie, nieco ponizej żołędzia, po lewej stronie, dokładnie w miejscu gdzie chwytam penisa wskazującym palcem lewej dłoni. Nie jest to na skórze, tylko na trzonie, pod skórą. Nie boli mnie on, ale jest uchwytny. Nie ma chyba zmian kolorysty ...

Opuchlizna penisa (napletka)

... guzek, narośl ) to udaj się na usg jąder. witam ma taki sam proble opuchlizna pojawila sie nagle na penisie jak sie ubieralem bylo wszystko ok zjadlem i poszedlem oddac mocz i to zobaczylem ok10 min pozniej wczoraj na ciele wyskoczylo mi uczulenie cz ...

Twarda zmiana na penisie

... guzek, jakby mała chrząstka około 5 mm. Na początku myślałem, że to pękniąta żyłka, bo chrząstka znajduje się dokłanie na żyłce. Nie odczuwam żadnych objawów, to znaczy nie boli, nie ropieje, po prostu czuję, że pojawiło się cos obcego i chciałbym wi ...

Pęcherzyk poniżej żołądzia pod skórą

... guzek poniżej żołędzi. Musisz z tym problemem udać się do lekarza. Patrz też strona o wielkości prącia: http://pl.wikipedia.org/wiki/Rozmiary_penisa_cz%C5%82owieka#cite_note - 10 ...

Guz, krwiak czy coś innego na penisie?

... guz w miejscu gdzie był zaciągnięty sznurek .. Jest ok koloru ciemniejszego niż reszta skóry na członku.. a po jej rozciągnięciu widać zmieszane kolory: czarny i bordowy.. ( koloru jakby ktoś pod oko dostał i miał śliwę ). Czy to może być coś groźneg ...

Guz na żołędziu penisa naczyniakiem?

... guzek.Mam go już kilka lat..wielkość ok 0.5cm . jest ciemniejszy od żołędzia i jest wypukły. podczas wzwodu się powiększa. byłem u lekarza który stwierdził ze to naczyniak i żeby nic z nim nie robić, jednak mnie to denerwuje i chciałbym się dowiedzie ...

Przyczyna skrzywienia penisa

... guzem na prawym jadze miejwiecej o srednicy 0,5cm bo skrzywienie tez jest w prawa strone i jeszcze chcial bym sie dowiedziec jaki sa powiklania po operacji naprostywania peniasa bo zawsze piszecie ze sie odradza sie ale dlaczego??? Bardzo często czło ...

Guzek, ropna krosta na penisie

... guzek się powiększył do jakiegoś 1cm w średnicy. Jest twardy i bardzo bolesny. Co to możne być? Dodam jeszcze że mam 16 lat. To może być zwykła krosta ze stanem zapalnym. Proszę jej nie wyciskać! Dobrze namydlać i często. ja też mam taką kroste i dzi ...

Guzek w dole brzucha, nad penisem

... guz. Znajduje się w dole brzucha, z prawej strony, około 2 cm nad penisem. Jest raczej podłużny, dobrze wyczualny w swojej srodkowej części, twardy. Jest tez raczej wypukły i nie boli gdy dotykam. Także nie zauważyłam zeby miejsce te piekło, czy swęd ...

Guzek nad penisem obok żyły

... guzka okolo 3mm. Znajduje sie on z 4 mm nad penisem, pod skórą, obok zyły. Jest on bezbolesny i twardy. Mam go juz 2 tygodnie, na początku wydawał mi sie wiekszy, ale po okresie tych dwóch tygodni zmalał ( tak mi się wydaje ). Depilowałem włosy łonow ...

Guzek w kształce żyły pod żołądziem penisa

... guzek pod żoładziem penisa, ale tylko podczas wzwodu, w czasie spoczynku jest praktycznie niewyczuwalny. Guzek ma kształt żyły i mam wrażenie jakby rozchodził się po obwodzie penisa. Powstał po ostatnim długim stosunku z moją dziewczyną. Najpierw był ...

Zgrubienie na skórze penisa

... guzek to może być zaczopowany gruczoł łojowy, który nie może się opróżnić. Radzę w tej sprawie poradzić się dermatologa. Zapewne wystarczą zwykłe maści stosowane miejscowo, aby uporać się z tym problemem. Pozdrawiam. ...

Spory guzek na żołędziu

... guzek kóry był lekko białawy. Później znikł , lecz ujscie cewki jest zaczerwienione.Natomiast wieczorem, przy oddawaniu moczu zauważyłem niewielką ilośc białej substancji ( chyba ropa ) wydzielającą się z penisa.Proszę o odpowiedź, co to może byc ??? ...

Mały guzek pod skórą na penisie

... guzek wczesniej wycisnolem go i pojawil sie biały sluz ( taki jak na twarzy po tradziku ) i teraz urusl taki guzek i nie mam pojecia co to jest. Różne mysli mi juz chodza po glowi.m Prosze o pomoc. Własnie miałem to samo wyciekła taka jakby ropa i te ...

Niepokojące zmiany na żołędziu

... guzek. Coś przypominającego małą żyłę. Gdy dotykam to miejsce odczuwam ból penisa. Odnoszę wrażenie jakby żyły na penisie się w środku ponadciągały. Czy to coś poważnego, mam się obawiać? Jeśli występują przy tym jakieś objawy dodatkowe można zastoso ...

Guzek na trzonie penisa

... guz wilkosci 0.5cm moze i miejszy nie boli, po kilku dniach zrobila mi sie na nim skorupka i gdy zaczela odpadac pod spodem pojawila sie biala substancja...*/ co to moze byc? niezwlocznie mam sie ucad do lekarza? jesli tak to jakiego? z gory dzieki z ...

Kulki na penisie z małą ranką

... guzki niewiem Może to guzki powstałe jako odczyn zapalny na przebyte zranienia. Trudno mi napisać co to jest bez badania. Radzę w tej sprawie skontaktować się bezpośrednio z lekarzem jeśli zmiany nie ustąpią w przeciągu kilku dni. ...

Guzek na penisie pod skórą duży przy erekcji

... guzek na penisie pod skórą, którego prawie nie widać w spoczynku. Jest lekko wyczuwalny, ale gdy jest erekcja guzek automatycznie się powiększa i staje się wyczuwalny. Znajduje się on około 1 cm pod żołędziem, nie boli, nie jest zaczerwieniony, ale s ...

Guzek u nasady prącia

... guzek wilkosci 3 - 4 milmetrow na wierzchniej stronie penisa tuz u nasady pod skora .Jest twardy , trzmajacy sie podstawy .Dodam ,ze jest tuz pod skora i nawet widac jega bialawy kolor.Wyczywalny jest bardzo , zarowno we wzwodzie i bez wzwodu . Na pe ...

Guz pod żyłką na penisie podczas masturbacji

... guz czerowny nie boli mnie a nic tylko nie mogę schować grzyba nie wiem czy to zejdzie juz mialem to i zeszlo ale nie wiem prosze o pomoc mam to juz o kolo pare godzin i nie chce mi sie to zmniejszyc to mnie denerwuje ze nie moge zaciągnąć skóry grzy ...

Zgrubienia na penisie u dziecka

... guzki w okolicach zołędzia. Sęk w tym ze mały ma 19 miesiecy i jego napletek nie schodzi jeszcze do konca więc ciezko opisac ich wyglad bo znajduja sie pod napletkiem przy naciaganiu napletek w miejscach guzków ma kolor taki mleczno biały a cewka moc ...

Guz na penisie? mastka

... guzek ) 8mm po lewej stronie od zoledzia. co to jest? Trudno powiedzieć bez badania. Prawdopodobnie to stan zapalny i należy udać się do lekarza. a jaki to moze byc stan zapalny? czy konieczna bedzie jakas operacja? jakie to jest badanie? strasznie s ...

Podskórny guz penisa

... guz na praciu. Ma okolo 1 cm.Na poczatku myslalem ze zniknie jednak minelo juz pol roku a guz jak byl tak jest... Pozdrawiam i prosze o szybka odpowiedz. To może być niewielki krwiaczek, który się nie wchłonął. Najlepiej udać się do lekarza, który po ...

Guzek pod penisem

Guzek jest wielkosci ok 0.5 cm jest dosc twardy i sliski. Mam go od wczoraj i sie troche zmartwilem sprobowalem go wycisnac, wypnynal bialy plyn ( taka ala mazia ) ... mialo by to sens gdyby guzek zniknal ale problem w tym ze dalej jest tylko skorka ...

Twarde guzki wewnątrz penisa

... guzki wewnatrz penisa sa bardzo twarde i nie bola, mozna je dobrze wyczuc pod skora kiedy penis jest w spoczynku. Zauwarzylem rowniez ze na samym poczatku kiedy sie pojawily podczas stosunku czulem dyskomfort a czlonek zaczal sie wykrzywiac w prawa s ...

Mała grudka, guzek na penisie

Od ponad 2 tygodniu mam dziwną grudkę na penisie ( dokładnie na żołędziu na środku ) która ma około 1 - 2mm. Jest ona całkowicie bezbolesna, nie swędzi itp. jest tylko czasem czerwona zwłaszcza po umyciu i wyczuwalna jest zwłaszcza w stanie wzwodu. D ...

Gulka, guzek na penisie

Pojawila mi sie gulka ponizej członka w okolicy zyły ktora idzie wzdluz penisa. Nie boli mnie, jest najbardziej wyczuwalna w czasie wzwodu, mam pytanie co to moze byc. wielkos ciezko mi okreslic okolo 5 - 6mm( moze mniejsza? ). odkrylem to 2 - 3 dni ...

Wyczuwalny guz z lewej strony brzucha

... guzek w dolnej i lewej części brzucha m miejscu gdzie są włosy łonowe przy penisie.W obecnej chwili tylko czuję że jest. Nie boli mnie przy oddawaniu moczu czy stolca. jak stanę prosto i wciągnę brzuch to po lewej stronie widzę wybrzuszenie tak jakby ...

Guzek w okolicy żołędzia pod skórą

... guzek w okolicy żołędzia pod skórą jakby. Po jakimś czasie zrobił się większy. Wybrałem się do lekarza chirurga aby go poinformować, iż mam zgrubienie na penisie w tym miejscu. Po krótkim spojrzeniu chirurg stwierdził, iż jest to przyrost ciał jamist ...

Guzek na penisie pod napletkiem

... guzek wielkości małego ziarnka fasoli, nie boli. Podczas erekcji bardzo powiększa swą wielkośc i wygląda raczej jak napuchnięta żyła. Zastanawim sie czy to coś poważnego i do jakiego lekarza mam sie udac? Najlepiej użyć żelu z heparyną np. Lioton 100 ...

Guzek w żołędziu penisa

... guzek w żołędziu wielkości ok 5mm. Guzek jest wyczuwalny dotykowo jako stwardnienie, twarda grudka, na powierzchni prawie wcale go nie widać, widać tylko lekko bledszą plamkę. Podczas erekcji żołądź w tym miejscu się nie powiększa, a miejsce tej plam ...

Zapalenie gruczołu łojowego na penisie

... guzek poczatkowo duzy znikal do pewnego momentu, jest teraz tak jakby maly i nie moze juz sie zmniejszyc, caly czas jest taki sam albo robi sie czasami wiekszy i wraca znowu do takiego stanu. Mam tak juz od 2 tygodni, czy wszystko jest ok i trzeba je ...

Podskórny bąbel pod żołędziem penisa

... guzek nie zmienia się od kilku lat można w sposób planowy skonsultować się z urologiem ( raczej to nic groźnego ). mam identyczy problem. Jak sobie poradziłeś z tym problemem? Mam dokładnie takiego samego bąbla, również od kilku lat. Dobrze gdybyś na ...

Malutki guzek, zgrubienie między penisem a udem po prawej stronie

... guzek, zgrubienie, obok, lekko nad penisem między nim a udem po prawej stronie. Ma on średnicce około 0,5 cm. Jest to badziej takie zgrubienie, nie wiem jak to określić, ale po drugiej stronie nie mam nic takiego. Czasami jak dotke to tak jakby jest ...

Guzek na główce penisa

... guzkiem tylko występuje w całym obwodzie żołędzi na samym dole. Nic mnie nie boli a mocz oddaje normalnie tylko zastanawia mnie powód tego zgrubienia. I jeszcze jedna sprawa. Teraz myje się bardzo dokładnie, 2 razy dziennie odciągając cały napletek, ...

Guzek po środku penisa

... guzka zapalnego. Jeśli w przeciągu tygodnia to nie nastąpi radzę w tej sprawie skontaktować się z dermatologiem. Dziekuje bardzo za odpowiedz i rade Mam nadzieje ze to szybko sie wycofa. Pozdrawiam : ) ...

Skóra z napleta nie zakrywa do końca żołędzia

... guzy ( kilkanascie ) ogolnie tego prawie nie widac. nie jest to napewnoi zadna choroba przenoszona drogą płciowa. kiedy byłem mały i skura z penisa nie schodziła do konca to sam ja zerwałem, bolało strasznie ale sie zagoiło. moze to od tego? pierwszy ...

Guzek na członku

... guzek na penisie jest wyczuwalny w czasie spoczynku jak i we zwodzie ma o kolo kilku mm i znajduje się po lewej stronie od góry ( trzymając lewą ręką członek guzek wyczuwalny jest pod kciukiem )Czasami wyczuwalne jest lekkie swędzenie.Czy to jest coś ...

Za krótki napletek i białe guzy

... guzy, ledwo je widac ludzkim okiem ale sa. moze to prze to ze w wieku dorastania gdy skora nie schodzi cala z penisa tylko do obrzeza ja tak mocno naciagłem sure ze ja zerwalem i bylo juz widac calego grzybka Białe zmiany mogą być brodawkami. Jeśli w ...