Guz pod moszna

Narośl na jądrze, czy to wodniak jądra?

... guz jest często niebolesny, może schodzić do worka mosznowego ( umiejscawia się obok jądra ) i pojawia się okresowo ( znika w czasie leżenia ). Jednak, aby to potwierdzić musi zbadać Cię lekarz. To nic wstydliwego. Normalna procedura, której musisz s ...

Torbiel w mosznie

... guzek ok 1 cm. Twarda kuleczka.Przez ok 2 miesiace pojawialay sie stany zapalne powiekszenie i guzka do wielkisci wisni.Sporadycznie pojawiala sie krew w moczu.5I5 teraz jest wielkosci ziarnka grochu i od ok kwartalu nie odczywam bolu.Oczywisice naty ...

Guzek między penisem a moszną

... guzek występujący u spodu penisa, w miejscu, gdzie zaczyna się moszna. To rodzaj pewnej podskórnej krosty ( pod skórą moszny ) wielkości ok. 0,5 cm. Z moich obserwacji wynika, że nie ma stanu zapalnego, guzek nie boli przy ściskaniu, jednak niepokoi ...

$openx_rectangle_2 rectangle5

Opuchlizna lewego nadjądrza

... guzek nad lewym jądrem, u lekarza zrobiono mi usg i stwierdzono,,nadjądrze lewe powiększone niemal 2 - krotnie,niejednorodne ze zwiększoną ilościa płynu w worku mosznowym - zapalenie nadjądrza* - na 3 - dni położony zostałem do szpitala i dożylnie po ...

Lekko powiększone i lekko bolące lewe jądro

... guzkow, ale jak go dotykam lekko to troszke boli, prawe przy tym samym dotyku nie, moze jest lekko powiekszone, ale nigdy nie mialem jednakowych, zalezy jak sie uloza w worku mosznowym. Prosze o pomoc. Czy to moze byc cos powaznegp, panicznie sie boj ...

Guzek na dole lewego jądra

... guzek nie jest bezpośrednio na jądrze tylko na skórze moszny. Może to tylko zwykłe miejscowe zapalenie gruczołów łojowych lub potowych lub ich przytkanie. Taki stan powinien samoistnie ustąpić. witam umnie jest taka sytulacja ze na lewym jondru jest ...

Plamka na mosznie po zapaleniu jądra

... guzka. Czy powinienem z tym coś zrobić, czy to nie jest nic groźnego? Plamka to zapewne znamię barwnikowe. Jeśli jednak masz wątpliwości i uważasz, że może to być coś groźnego udaj się na konsultację do dermatologa. ...

Objawy przepukliny mosznowej

... guz w pachwinie lub worku mosznowym, ból, pociąganie przy przemieszczaniu worka przepuklinowego lub w czasie dźwigania. Jeśli ma Pan wątpliwość lepiej udać się do lekarza. ...

Guzki po prawej stronie moszny

... guzki nie bolą mnie powiedziałbym raczej że swędzą .Gdy ich dotykam wydaje sie że się rozpływają ale pojawiają sie po chwili wygląda to tak jak dwie małe górki.Zauważyłem je stosunkowo niedawno ale czuję nie pokój ,iść z tym do lekarza ,nie chciałbym ...

Zgrubienia przed jądrem

... guzowate twory o rozmaitej wielkości. Objawy są niecharakterystyczne: dyskomfort, ciężar i tępy ból w okolicy moszny czy pachwiny. Jeśli chodzi o współżycie, to mam obawy odnośnie chlamydii. Warto zbadać się w tym kierunku. ja mam podobny problem. ma ...

Ropień w mosznie

... guzek ten znacznie sie powiększył do ok długości 3cm , lecz nadal nie było to bolesne , anie nie sparawiało kłopotów przy poruszaniu się , ani w czasie seksu.Erekcja była normalna i ejakulacja również , z tym że po paru miesiącach , obok pierwszego g ...

Twardy, biały wyprysk na mosznie

... guzek, lub choroba weneryczna??Nigdy nie mialem takich problemow...jest wielkosci 3 - 4 mm, czasami odczuwam swędzenie, trwa to okolo miesiaca...i nie powieksza sie! Wyjechalem za granice na studia...wiec jakikolwiek powrot do Polski na badania to ra ...

Lipoma scroti. Excisio.

... guzka z moszny i uprzejmie proszę o przetłumaczenie wyniku Badania Histopatologicznego. Oto wynik badania: * Lipoma scroti . Excisio. [ M - 8850/0 ] . * Z góry dziekuję i pozdrawiam : ) Tłuszczak moszny. Usunięty. endometrium polyposum in stadio secr ...

Promieniujący ból prawego jądra

... guzków itp. Jednak odnoszę wrażenie, że podczas wzwodu po podniesieniu penisa pod brzuch prawe jądro jest jakby bardziej schowane niż zwykle i najądrze wygląda jakby było spuchnięte, gdyż przy takiej pozycji penisa skóra moszny niemal dzieli jądro na ...

Żylaki widoczne w mosznie, powrózka nasiennego?

... guzków, ale zauważyłem, ze jak dotykam lewe jądro, to pod spodem jądra wczuwam jakies zyły są osadzone przy jadrze, nie wiem czy to jest dobrze i zauważyłem, ze lewe strona moszny jest nizsza o pół centymetra od prawej, nie wiem co mam zrobic, czy zo ...

Małe gruczołki pod skórne białe i twarde na mosznie

... guzkowe na prąciu to zapewne zaczopowane gruczoły łojowe, których w tej okolicy jest bardzo dużo. Nie powinny one sprawiać żadnych kłopotów. Jeśli jednak Pana niepokoją radzę w tej sprawie wybrać się na konsultację do dermatologa. Ja jako chirurg ogó ...

Guz między moszną a odbytem

... guz około 0,5 cm.Co to może być? powinienem się zgłosić do lekarza? lub na jakieś badania? troszkę jestem tym faktem wystraszony a w dodatku moi dziadkowie zmarli na raka jeden odbytu a drugi płuc...prosiłbym o radę,będę z góry wdzięczny Trudno odpow ...

Czerwony guzek na dole penisa zaraz nad moszną

... guzek wielkości ok 0,5 cm, guzek jest twardy. proszę o pomoc!! Trudno określić co to może być bez badania. Z reguły w tym rejonie ciała wytwarzając się guzki typu zapalnego czyli krosty, zaczopowane gruczoły łojowe, wrastające włosy. jeśli guzek utrz ...

Guz w penisie

... guza.Znajduje się on ok.1cm od nasady i jest wyczuwalny tylko w czasie ,gdy mój penis jest w opadzie.Prawdopodobnie nie przejąłbym się tym, niestety pół roku temu zacząłem odczuwać ból, w dodatku wyczułem dwa kolejne,mniejsze znajdujące się pod moszn ...

Twardze, bardziej płaskie prawe jądro

... guzków. Jednakże mam wrażenie, że prawe jądra, które jest źródłem dyskomfortu jest twardsze od lewego, w momencie *rolowania* wydaje mi się jakby było płaskie - brakuje takiej obłości. Jądro te jest też momentami bardziej schowane w mosznie, co powod ...

Guzek na mosznie

... guzek. Początkowo myślałem, że jest to coś przypominające pryszcza, bądź jakiś wyprysk więc próbowałem to wydusić, chociaż lekarz dermatolog nieraz mi to odradzał. Niestety okazało się, że ten guzek był inny i po moich próbach pozbycia się go jeszcze ...

Guzek u dołu jądra na nasieniowodzie

... guzek i wtedy jądro jest twarde prawie jak kamień i najciekawsze jest to ze minie godzina i po guzku nie ma sladu i jadro jest miekie i sprężyste */ niewiem juz oco moze chodzic bo to sie powtarza i ten guzek pojawija sie przynajmniej 2 razy dziennie ...

Podejrzana kulka na mosznie

... guzek: ) dosyc twarde nie boli. Może to jakieś ognisko zwłóknienia właśnie po wewnętrznej powierzchni moszny. Jeśli zmiana związana jest z jądrem - może to torbiel np. jądra lub najądrza. Trudno ocenić bez bezpośredniego badania. Najlepiej skonsultow ...

Ból po ćwiczeniu mięśni Kegla

... guzków, zgrubień. Najdziwniejsze jest to, że jak zaczynam sobie sprwdzać mosznę i jądra to ból całkowicie znika - nic mnie nie boli. Nie odczuwam też bólu podczas orgazmu ani po nim. Nie mam podwyższonej temperatury. Jestem osobą nerwowową i mam taki ...

Ból między odbytem a moszną

... guz, gdzieś pomiezy nogami? Czy ten moj bol moze wynikac wlasnie ze stresu? Pozdrawiam Panie doktorze czy mogą to być problemy z prostata? - raczej jest to wątpiące, ale nie wykluczone, badanie urologa powinno odpowiedzieć na to pytanie Czy może to b ...