Martwica penisa

Wyciśnięty guzek łojowy na penisie

... martwię. Boję się, że mogę się przez to czymś zarazić. Należy miejsce zranienia kilkakrotnie w ciągu dnia przemywać środkiem odkażającym i na razie nie współżyć aż do zagojenia rany. Jeśli dojdzie do stanu zapalnego rany ( zaczerwienienie, obrzęk, bo ...

Obrzęk penisa w czasie wzwodu

... Martwi mnie to bardzo, gdyż boję się, ze bedzie to przepuklina, ponieważ mój chłopak niedługo przed próbą odbycia stosunku doznał ciężkiego wysiłku fizycznego, a potem skarżył się na ból kręgosłupa w dolnej jego częsci w okolicach krzyża. Wiem także, ...

Ból lewego jądra, kłócie w pachwinie

... martwię. Odczuwam też bóle/kłócia z lewej strony moszny,ale trudno do ustalenia. Boli mnie też nad penisem... Dodam jeżeli to ważne,że 5 lat temu miałem operację na stulejkę i niestety ale regularnie się masturbuje ( nie potrafie wyjść z tego nałogu ...

$openx_rectangle_2 rectangle5

Biała żyła na penisie i zaczerwienia

... Martwią mnie te popękane naczynka, które powodują, że mój penis jest czerwony jak rak i te dolegliwości, które wymieniłem oraz zastanawia ta biała żyła. Dodam tylko, że trwa to ponad 2 miesiące i jestem w wieku 25 lat. Dziękuję z góry za odpowiedź i ...

Mały guzek w okolicach penisa

... martwic dodam jeszcze ze jak dotyka sie mocniej to lekko boli prosze o odpowiedz:( To może być faktycznie przepuklina, ale również inna zmiana, dlatego najlepiej udać się do lekarza i zostać osobiście przez niego zbadanym. a to do jakiego lekarza naj ...

Guzek między penisem a moszną

... martwi...*/ mialem malego pryszcza na mosznie i ze mnie glupek wycisnolem go, tera to jest jeden wielki ropny syf na mosznie tej wielkosci jak wyzej i boli. Dzis jak sie obudzilem poczułem ból na prawo od penisa, ale nie do pachwiny. jest miedzyy pen ...

Stwardnienie pod skórą penisa

... Martwię się tym bo mam dopiero 14 lat. Proszę o pomoc. a moje pytanie to... na twarzy *pryszcze* znikają same, a na penisie utrzymuje mi sie juz od dosc dlugiego czasu... dlaczego? ja mam czerwony pryszczyk na górze penisa jest cały spuuchniety i obo ...

Problem z penisem - w spoczynku jest on bardzo małych rozmiarów

... martwic. Nie rozumiem tego, skoro widze, ze cos jest nie tak, wszyscy wokol rowniez. Dodam jeszcze, ze w wieku 5 lat mialem przepukline lewostronna, tzw. wnetrostwo. Jesli pomocne okaze sie umieszczenie zdjec penisa w stanie spoczynku i wzwodu ( co o ...

Spuchnięty penis po powiększaniu pompką

... martwie się..... co mam robić? witam mam problem urzywalem pompki do powiekszenia penisa , im strasznie mi spochlo a dokladnie skorka ktora zakrywa rzaledzia co mam zrobic pomocy , czy lekaz mi w tym pomorze lub chirurg ta skurka jest strasznie powie ...

Zmiany na napletku, penisie

... martwić * ) Pozdrawiam* ) gruczoły ? lol ! gruczoły są pod skórą .... a ja mam wacka na czole. Powiedzcie co mam robić Problem sie zaczyna z przerostewm gruczolow... albo jak partnerka zarazi cie nie z tego i owego kila... nice : ) mam nadzieje ze tw ...

Guz, krwiak czy coś innego na penisie?

... martwicy niedokrwiennej członka co skończy się jego amputacją. Są inne, lepsze sposoby doprowadzania do orgazmu. Dzięki za szybką reakcję.. a równie szybko krwiak ustępuje.. wybulenie zniknęło.. jest już tylko kolor. 3 - 4 dni i powinno wszystko znik ...

Spuchnięte najądrza i ból nasieniowodów

... martwie bo jestem po cyklcu z wiazanym ze sterydami i balem sei ze moze jakies komplikacje w wyniku tego sie pojawily a bol jest bardzo silny i rowniez wyczowlany kolo penisa i troche wyzej w podbrzuszu ale uzalezniony od mojego podniecenia tzn mala ...

Zasinienie żołędzia penisa

... martwic? *( Możesz wypróbować Lioton żel. Dolegliwości prawdopodobnie wynikają z wykrzepiania krwi podczas wzwodu. dzienkuje mam to stosowac bezpośrednio na skóre zołędzia? bo nie jestem pewien :/ z góry ogromne dzienki ...

Krostki na penisie oraz żyła

... martwic :D też się nad tym zastanawiałem, ale widząc na forach po częstości występowania problemu to chyba niegroźna aberracja xD Ja też mam takie coś i tą żyłę też jak w 1 poscie na 1 zdjęciu :/ Co z tym zrobić, żeby nie było jej widać?? panowie spo ...

Plamy na żołędziu penisa

... martwie czy to nie coś poważnego:( A czy w tym czasie były używane prezerwatywy? Jeśli nie to może to zapalenie grzybicze. Nie używałem już prezerwatyw od 10 miesięcy. A jeśli to zapalenie grzybicze to jak to można wyleczyć? Lekarz musi przepisać rec ...

Lewe jądro o luźniejsze i bardziej przemieszcza się w mosznie

... martwi to fakt, że jego najądrze wraz z kanalikami znajduje się najczęściej na przedniej stronie jądra od strony penisa, a nie jak w przypadku prawego jądra, gdzie najądrze jest od strony krocza. Czy jest to coś niepokojącego? Dodam jeszcze, że w prz ...

Grudka na penisie, kłykciny kończyste?

... martwi, czy tak mogą wyglądać kłykciny kończyste? Z góry dziękuje za pomoc. Jeśli uprawiasz przypadkowy seks.. możesz się tego spodziewać, ponieważ jest to HPV. Lecz jeśli masz stałego partnera, i tego się właśnie nałapałeś, to podejrzewaj swoją drug ...

Czerwony guz na penisie

... martwie bo mam go już od kilku dni ma około 0,5 - 1Cm średnicy. Na poczatku miał 1biała kropke mniej wiecej po siordku teraz jest ich 3 i jedna jest w sirodku czarna. Boli jak sie go dotyka jakoś 2 dni temu podczas kompieli z tej kropki wytrysla jaka ...

Mały penis 13-latka

... martwicie wgl dziewczyna niepatrzy na wielkość tylko na jakość penisa zapamiętajcie to!! ...a temu co rosnie to gratulujemy rozmiaru... i fantazji no i oby w łóżku się sprawdziła * ) Chłopaki tak jak xdd zauważył nie liczy sie wielkość tylko jakość. ...

Obrzęk po zabiegu przepukliny pachwinowej

... martwi mnie obrzek jadra jaki sie pojawil wraz z penisem. czy jest to normalne? czy moze jednak przepuklina sie nawrocila? jak dlugo moze byc taki stan? czy powinnienm zglosic sie do lekarza. Jest to spotykany objaw po zabiegu przepukliny,niedługo ta ...

Małe gruczołki pod skórne białe i twarde na mosznie

... martwi jest jeden średniej wielkości ok 0.25cm i jeden 0.5 cm i dość wysoki tak samo biały i twardy co to jest i jak to wyleczyć? I jeszcze jedno pytanie jako chirurg podejmuje pan sie powiększenia penisa, bo bym był zainteresowany chciałbym go powię ...

Czerwone plamy na penisie

... martwić rodziców, więc napisałem tutaj. ps. Myje się regularnie tzn pod prysznicem. Proszę o pomoc. Takie objawy mogą wskazywać na reakcję alergiczną, zakażenie bakteryjne lub grzybicze. Najlepiej poinformować rodziców i zgłosić się do lekarza. A jes ...

Opuchlizna penisa

... martwie co to jest? i co z tym robić? troszkę po bolewa jak dotykam tam na napletku jest cały czerwony obkładam rywanolem. proszę o szybki kontakt na gg 6452661 lub emaila lukas198926@wp.pl Moj maz tez to mial - to stres zyciowy - sama zejdzie opuchl ...

Bąbel, grudka na penisie

... martwie chcialem to wyciskac a nawet przekuwac. wczesniej jeszcze po necie szukalem na temat tego i jak piszecie ze wystarczy dezynfekować to prosze napiszcie czym. Jaki srodek, maść, czy moze spirytus wystarczy. Z góry Dziękuje. Mi to przypomina pro ...

Nie mogę naciągnąć skórki na penis

... martwić z tym?chciałbym żeby ten problem już minął na zawsze Naciągaj go w ciepłej wodzie, nawilżeniu aż się rozciągnie i nie będzie problemu ze bólem. Czy to zawsze pomaga w takich sytuacjach? Zwykle pomaga, lepiej popróbować niż od razu na operację ...

Grudka pod skóra penisa

... martwi mnie to.. To prawdopodobnie prosak czyli zaczopowany gruczoł łojowy. Czasami opróżnia się z biegiem czasu samoistnie. Nic groźnego. Jeśli stanowi problem trzeba skonsultować się z dermatologiem. On przyspieszy proces opróżnienia zmiany. ...

Zgrubienie pod skórą penisa, guzki?

... Martwi mnie bardziej fakt, że wcześniej czegoś takiego na prąciu nie znalazłem ( albo było na tyle małe, że nie zwróciłem uwagi ), teraz natomiast jest coraz bardziej widoczne. Przy naciągnięciu skóry zmiana widoczna jest również w trakcie spoczynku ...

Guzek po środku penisa

... martwic tym */?? Dziękuje za odpowiedz Pozdrawiam Zapewne to zaczopowany gruczoł łojowy w stanie zapalnym. Należyta higiena tej okolicy powinna spowodować wycofanie się samoistne takiego guzka zapalnego. Jeśli w przeciągu tygodnia to nie nastąpi radz ...

Skrzywienie penisa w lewą stronę

... martwic , prawie wszyscy faceci tak maja , nie jestes jedyny ! pozdrawiam Witam mój penis jest skrzywiony w lewo i to na tyle ze mam pewne obawy co do niego co mam zrobić ? proszę doradzić jakieś sposoby na wyprostowanie jego do minimalnego skrzywien ...

Guzek na penisie pod skórą

... martwić czy to minie... Ostatnio wyczułem niepokojącą zmianę na moim prąciu, jest to maleńki guzek pod napletkiem, jest on wyczuwalny wyłącznie podczas wzwodu, pojawieniu się tej zmiany towarzyszył ból penisa w okolicy miejsca gdzie obecnie znajudje ...

Opuchlizna napletka

... martwicę penisa.Od tamtej pory boję sie go zdjąć. CZęsto sie też masturbuję. Myję penisa ale tylko z wierzku ( nie ściągam napletka ). niedawno na napletku wyskoczył mi jakby pryszcz taki czerwony więc wieczorem posmarowałem go żelem na pryszcze, gdz ...

Ból penisa po orgazmie

... martwi mnie to, że po pierwszym wytrysku penis dość szybko wiotczeje, staje się obolały ( uczucie opuchlizny ), co uniemożliwia dalszy stosunek. Ból występuje zwłaszcza przy kolejnej próbie wzwodu. Prącie odzyskuje sprawność dopiero po kilku ( czasam ...