Po narkozie

Jeśli to nie ropień okołoodbytniczy to co to może być?

... narkozy dowiedziałam się że zabiegu nie było. Lekarz powiedział że okazało się że to nie jest ropień okołoodbytniczy. Stwierdził że to jakiś obrzęk, opuchlizna. Zostałam wypisana do domu. Dostałam antybiotyk. Minął już 2 dzień, a ja poprawy nie widzę ...

Polip w pęcherzyku żółciowym

... narkozę? Czy stłuszczone w/w narządy negatywnie wpłyną na przebieg operacji? Może jest jakaś inna metoda usunięcia polipa? Jeśli takie są zalecenia należy się operować. Przed samym zabiegiem zbada Pana anestezjolog, który zadecyduje o tym czy nadaje ...

Wrodzone znamię melanocytowe olbrzymie u niemowlęcia

... narkoz w przypadku tak małego dziecka. Decyzję w sprawie operacji powinni podjąć chirurdzy dziecięcy. Jestem chirurgiem ogólnym i zajmuję się leczeniem osób dorosłych. Postępowanie w przypadku dzieci, tym bardziej tak małych ( niemowląt ) jest zupełn ...

$openx_rectangle_2 rectangle5

Niewycięty wyrostek robaczkowy

... narkoze. potem przez 3 dni sie ruszac nie moglam tak bolaly mnie wnetrznosci. nic nie wolno bylo pic w 1 dobie po zabiegu na drugi dzien pozwolili mi pic lyk wody co godzine na 3 dobe dostalam kleiki do jedzenia, jestem tydzien po zabiegu zdjeto mi s ...

Czy się oburzę po narkozie do operacji torbieli piersi?

... narkozie boje sie narkozy ze sie nie obudze i czy to napewno torbiel??? a mam dopiero 20 lat Czy zmiana jest torbielą można ocenić w badaniu usg ( ewntualnie biopsja ). Generalnie lekarz anastezjolog przeprowadza dokładny wywiad w kierunku wykonywane ...

Znieczulenie przy laparoskopii

... po narkozie aniżeli świadomej narkozy. Masz się czego obawiać,2 mies temu byłam ofiarą świadomej narkozy.Dziś leczę się u neurologa . ...

Kamień w pęcherzyku żółciowym

... narkoza? Jak długo trwa taki zabieg? Jak długo trzeba zostać w szpitalu po zabiegu? Wyjeżdżam 28 września z córką na turnus rehabilitacyjny,czy będę mogła korzystać z jakiś zabiegów ,pływać w basenie? Czy może lepiej zoperowac się już po powrocie z s ...

Karmienie piersią a zabieg laparoskopowy woreczka żółciowego

... narkozy,nie zawsze tak się dzieje,ale mi się przytrafiło,dlatego dziewczyny uczcie wasze maluszki doic z butli zeby nie było kłopotu czego wam oczywiscie nie zycze... witam! Jeste po zabiegu w znieczuleniu ogólnym,po wyjściu ze szpitala w czwartej do ...

Zrośnięcie napletka z żołędziem

... narkozie, a pozniej juz nic : ) po zabiegu przez pierwsze pare dni moze bolec ale tabletki przeciwbolowe daja rade Pozdrawiam ok dziekuje ja rowniez pozdrawiem. ja mam to samo co wy. mam 14 lat i lekarz każe mi czkeać. bo mi cos tam jeszcze nie odesz ...

Czy zapalenie wyrostka robaczkowego może dawać silne powikłania?

... po narkozie zwymiotował i tez go boli bo jest świeżo po operacji * ) WIęc nie masz co sie martwic * ) Dużo ludzi sobie nie zdaje sprawy jak Medycyna poszła na przód. * ) Napewno wszystko bedzie dobrze * ) Mam nadzieję ze twoj tata szybko wróci do zdr ...

Woreczek żółciowy pełen kamieni

... narkozy ? Pozdrawiam Laparoskopowo można spróbować, ale o tej metodzie musi już zadecydować sam chirurg przed operacją. Ewentualnie można poszerzyć cięcie nad pępkiem, aby usunąć pęcherzyk wraz z kamieniem lub w czasie zabiegu zadecydować o klasyczne ...

Torbiel włosowata kości ogonowej

... narkoze taką że usnę i nie bede czuć?? i czy to prawda że to wszystko z tym zwiazane tak strasznie boli bo mnie wszyscy straszą i się boję tej operacji :( bede wdzięczna za odpowiedz. Czesc ( przeprszm za nie pisze ortogrficznie ale mam klawiture ang ...

Guzek piersi do usunięcia

... narkoza?i ile tak mniej wiecej lezy sie w szpitalu?a wogole czy moga wyjsc z tego jakies powiklania albo komplikacje? bardzo prosze o pomoc. Zdecydowanie lepiej jest usunąć guzek, ponieważ może się on powiększyć lub zezłoścliwieć. Czy będzie to zabie ...

Torbiel szyjna środkowa

... narkoza...,ale będzie wszystko OK Moj synek ma 3 lata i własnie jest 3 tygodnie po operacji. Niestety blizna napełniła sie płynem i lekarze nie wiedza co robic. Zastanawiaja sie nad 2gą operacją a mnie dobija niemoc i brak profesjonalnego podejscia. ...

Kolonoskopia u chłopca 15 letniego

... narkozie. Syn musi sam zdecydować jak chce mieć wykonany zabieg. radzę w narkozie,u mnie okazało sie że mam liczne dodatkowe pętle i bardzo mnie te badanie bolało.Pozdrawiam. Badanie nie należy do najprzyjemniejszych, ale generalnie raczej nie jest b ...

Dieta po laparoskopii pęcherzyka żółciowego

... po narkozie ,to moja pierwsza interwencja chirurgiczna i już nie śpię ze strachu.Wprawdzie dwa porody przeżyłam i było ok ale to widzę kiepsko,cieszy mnie tylko to że schudnę .Dziwi mnie też że moja lekarz nie widziała przeszkody w zabiegu kiedy powi ...

Laparoskopowe usunięcie torbieli jajnika

... po narkozie, wiec nie odczulam tak tego bolu nie moge chodzic( niestety brzuch bolal ).Nastepne dni są o niebo lepsze, mozna siedziec, chodzić troszkę.Dzisiaj zostalam wypisana do domu. Na brzuchu mam lekki obrzek, no i jeszcze troche mnie boli przy ...

Narośl na kości ogonowej - torbiel włosowata

... narkoza http://forum.echirurgia.pl/temat1080.htm to jest link do forum poświeconego torbieli włosowej Ja z tą chorobą o ile tak można to nazwać borykam się już 6 rok ..... Są to nawroty co rok , obecnie minoł rok wcześniej był jeden po pół roku drugi ...

Strach przed narkozą

... narkozą w małej prywatnej klinice i bardzo boję się narkozy bo nic o niej nie wiem... zlecono mo zrobienie badań krwi - morfologia,czas krwawienia i krzepnięcia,poziom cukru,elektrolity...na własną rękę wykonałam jeszcze ekg...ale czy któryś z tych w ...

Przepuklina pachwinowa skośna

... po narkozie to była masakra a teraz po blokadzie zupełnie inaczej no i najważniejsze zaraz można zadzwonic do najbliższych ...

Alternatywa dla operacji przepukliny

... narkoza tylko miejscówka, bo mój silnik chyba by nie wytrzymał.I dlatego moje pytanie czy aby jakoś inaczej sobie pomóc,jakis pas,środki wzmacniające farmaceutyczne,witaminy, czy inne,np.ćwiczenia,oraz jak długo można to odwlekać? .Na koniec co mogło ...

Znieczulenie do zabiegu żylaków powrózka nasiennego

... narkozy ? Można takie znieczulenie w Twoim wieku wykonać. Jednak jeśli zabieg będzie wykonywany metodą laparoskopowa to wtedy potrzebne będzie znieczulenie ogólne. A można poprosić by zabieg nie był wykonywany laroposkopowo ? Mam jakiś lęk przed nark ...

Niedotlenienie mózgu przy porodzie a bezpieczeństwo narkozy

... narkozie i dziecko się nie wybudzi. Neurolog kiedyś powiedział że raz niedotlenione komórki nigdy się nie zregenerują. Dodał że nie ma przeciwwskazań do narkozy, ale... na piśmie nie chciał mi tego zatwierdzic. Chciałabym wiedziec jak to jest. Czy is ...

Torbiel jajnika - jaki rodzaj operacji?

... Narkozę miałam 5 lat temu przy diagnostycznym czyszczeniu macicy, bardzo miałam po niej mdłości. Nadmieniam, że jestem również w stanie za zabieg zapłacić w szpitalu prywatnym. Najlepiej, aby w sprawie metody operacji jajnika wypowiedział się ginekol ...

Inne niż chirurgiczne metody usuwania żylaków odbytu?

... narkoza a w szpitalu mam zostac kilka dni.Czy jest to konieczne?Czy nie ma innych metod usuwania tej przypadlosci? Patrz strony: http://www.emedica.pl/szczeg_choroby.php3?nr=116&typ=1 http://www.klinikagrunwaldzka.pl/chirurgia/prokt.html http://w ...

Operacja tarczycy z naczyniakiem

... narkozie jest bezpieczna wiedząc ,że ma się naczyniaka jamistego mózgu - bezobjawowego. Jakie skutki uboczne moga wystąpic?Proszę o informację dotyczacą radioterapii ...

Paniczny lęk przed narkozą

... narkozy ze moge sie nieobudzic prosze o uspokojenie mnie lub szczera odp czy mozna sie niewybudzic ? Mam 23 lata badania krwi sa dobre!zabieg ma byc przeprowadzany metoda laparoskopowa! Proszę się nie obawiać, nie ma praktycznie żadnej możliwości, ab ...

Torbiel boczna szyi

... narkoza?? No wlasnie wydaje mi sie ze to bedzie narkoza. ale boje sie ze bede czula co oni mi robia... Miałam to operowane w ubiegły wtorek , w znieczuleniu ogólnym ( myślę, że inne nie wchodzi w grę, zresztą chyba lekarze o tym decydują ), nie ma ta ...

Regeneracja narządów po urazie

... narkozę i będą ponownie otwierać i normalnie usuwać torbiel. Na szczęście tym razem udało się połączyć trzustkę z dwunastnicą i po nie całym tygodniu zostałam wypisana do domu ( łącznie po 2 miesiącach ). Po ok 3 miesiącach została usunięta protezka, ...

Zaparcia po operacji wyrostka robaczkowego

... narkozy ale kiedy jestem juz w domu czuje ze niemoge sie zalatwic sa oddawane wiatry ale czy moge cos kupic w aptece prosze o odpowiedz Tak można swobodnie zastosować leki dostępne w aptece bez recepty. Na początku radzę zastosować słabo działająca p ...

Torbiel endometrialna i laparoskopia

... narkozy ogolnej. Praktyczne nigdy nie wykonuje się laparoskopii bez znieczulenia ogólnego. Słyszałem, że pojedyncze ośrodki ( ponoć w Łodzi ) wykonują czasami takie zabiegi w znieczuleniu zewnątrzoponowym wysokim. Jednak nie powinna Pani bać się znie ...

Czy kolonoskopia boli?

... narkozie wiec nic nie czul podczas zabiegu,natomiast po troche bolal go brzuch. ale w moim szpitalu nie robia pod narkoza tylko pod srodkami uspokajającymi ja mialam bez znieczulenia boli jak cholera.badanie trwa okolo pol godz. Witam ! Dzisiaj miałe ...

Kolonoskopia z anestezjologiem

... narkozą? Mam być usypiany na kilknaście minut na czas badania. Po wybudzeniu powiedzieli mi, że będę musiał poleżeć od 15 do 45 minut. Mam następujące pytania: - Czy jak będę miał jeszcze taki kaszel to czy zostanę uśpiony? Jak duże jest to przeciwsk ...

Narkoza czy znieczulenie przewodowe przy usuwaniu żylaków

... narkozę ) lub znieczulenie przewodowe. Wybór zależy od pacjenta. Proszę o radę, którą metodę wybrać ( mam 57 lat ). Faktycznie decyzja należy do Pani. Okolice odbytu to bardzo wrażliwa okolica. Dodatkowo znieczulenie przewodowe powoduje, że jest Pani ...

Sactosalpinx

... po narkozie i okaże się że jestem po zwykłej operacji. Pani doktor z mojej miescowości uświadomiła mnie że w moim wypadku laparoskopia jest bardzo niebezpieczna, ponieważ miałam cięcie od pępka do spojenia przy czym często są podwiązywane jelita a pr ...

Zabieg torbieli wargi

... narkoza czy pod znieczuleniem??? czy to nie nawraca?? Taka torbiel można usunąć w znieczuleniu miejscowym w trybie jednego dnia. Oczywiście wszystko zależy od wielkości torbieli i preferencji chirurga. Torbiele nawracają bardzo rzadko. mam torbiel sl ...

Operacja przepukliny pachwinowej pod narkozą

... po narkozie słyszałem, że ludzie źle się czują, wymiotują, nie jest ona tak bezpieczna. Witam Byłbym wdzięczny gdyby ktoś mógł napisać w jakim szpitalu lub klinice we Wrocławiu wykonują operacje przepukliny pachwinowej na NFZ z góry dziękuję. byłem o ...

Operacja nerek pod narkozą

... narkoza. Jednak moj tata sie boi, ze wzgledu, ze jego ojciec zmarl na stole operacyjnym gdy mial robiona operacje nerek. Prosze mi powiedziec, czy taka operacja jest niebezpieczna? Glupio mi sie pytac, ale jak czesto ludzie umieraja podczas takiej op ...

Torbiel kości udowej

... narkozie, czy może się to odbyć laparoskopowo? Jak długo trwa powrót do pełnej sprawności ruchowej, uprawiania sportów? Mam 15 lat i lekarze wykryli u mnie taką chorobę. Zabieg najczęściej wykonuje się w znieczuleniu podpajęczynówkowym ( czyli do krę ...

Czy migdały podniebne da się wyczuć na szyi?

... narkoze miejscowa czy tez caklowita ?? mecze sie z tymi migdalami przez cale larta , chyba sie zdecyduhe na ich wyciecie . wystarczy lekko zimna pogoda a tu bahh i juz sa powiekszone , lecz nie mam problemow z polykaniem , temperatury kaszlu itp. pop ...

Ganglion na nadgarstku trzeba usuwać operacyjnie?

... narkozą i zastanawiam się czy jest ona konieczna??? Tylko wycięcie w całości ganglionu daje skuteczne wyleczenie zmiany. Trzeba poddać się temu zabiegowi. poddać się zabiegowi tak ale absolutnie nie jest to konieczne w ogólnej narkozie, pozdrawiam ...

Gruczolak w jelicie grubym o małej dysplazji

... narkozą? ile czasu trwa zabieg i ile czasu pozostaje się w szpitalu? czy koniecznie trzeba go usówać? - tak taki gruczolak powinno się usunąć, zmiana jest łagodna, ale może rosnąć do dużych rozmiarów jeżeli tak to można zrobić to endoskopowo? - najle ...

Judo po operacji powrózka nasiennego

... narkozą ?mam iść w środe na przyjęcie do szpitala, jednak nie napisano na którą godzinę - może to głupie pytanie,ale o której się zgłosić? rano czy popołudniu ? Dziękuję i Pozdrawiam A teoretycznie po miesiącu mógłbym wrócić do treningów ? - tak dene ...

Szwy rozpuszczalne po zabiegu nacięcia napletka

... narkoza, zasne i jak sie obudze to juz bedzie po wszystkim [po nacieciu i zalozeniu szwow ?] ? 2. pytanie - czy po zabiegu bede mogl juz zsuwac napletek w calosci czy szwy beda mi w tym przeszkadzaly ? ile schodza takie szwy ? i ost. pytanie - czy od ...