Szczypie mnie odbyt

Odbyt i guzek nad nim

... szczypal mnie odbyt, ale jak sie rano okazalo to wyskoczyl mi doslownie nad odbytem guz i to calkiem duzy, srednica ok. 1cm, a moze i wieksza. Bardzo mnie to martwi, poniewaz niewygodnie jest nawet siedziec, co gorsza nie zmniejsza sie. Wczoraj uzywa ...

Przy załatwianiu leci krew z odbytu

... szczypało. również gdy kał wychodził to mnie bolało tak jak by mi kotoś nacinał odbyt, ale to po 2 tygodniach ustąpiło. dziś przy załatwianu poleciała krew i to dość dużo, wyglądało jak bym miała okres, troche sie zmartwiłam, bo nie wiem co to jest. ...

Bolący guz przy odbytnicy

... szczypala i piekla i wyczulam obce cialo na sciankach takie miekkie, jestem bardzo zaniepokojona co to jest?mam 43 lata i nie odbywam stosunkow analnych, przez ostatni rok mialam prace siedzaca, wiec moze to hemorojdy, ale bardziej mnie niepokoi ten ...

$openx_rectangle_2 rectangle5

Szczypiący guzek przy odbycie

... szczypie mnie w okolicy odbytu. Po przejrzeniu przyczyny zauważyłam ** guzek** coś w rodzaju przerośnietej okolicy odbytu jakby spuchniete. Po wymacaniu dojrzałam coś twardego w tym czymś. Co to może być ? Jak leczyć ? Czy zniknie samo ? Nie mam poje ...

Krew na papierze przy zespole jelita drażliwego

... szczypie mnie od niego odbyt a takze od czestogo podcierania i w momencie kiedy juz jestem podtarty i na papierze nie ma kalu i dotykam ni to szcypuiace miejsce pojawia se malutka jasno czrwona plamka jaby byl tam jakis zylaczek czy ranka od podciera ...

Szczypanie w odbycie i krew na papierze, hemoroidy?

... szczypał mnie odbyt....( mam biegunkowa postac zespolu jelita drazliwego i czesto oddaje stolec i czesto musze sie podcierac podrazniajac odbyt. ) i zauwazylem krew na papierze.... byla to krew gdy dotykałem bocznych czesci odbytu, nie srodkowej i ni ...

Stolce szczypiące odbyt

... szczypia mnie zwieracze odbytu jakby z jakims kwasem byla.? 2. 3 miesiace temu robilem badanie krwi na marker ca - 19 - 9 i wszystko w normie. - czy ten marker jest podwyzszony podczas raka jelita? 1Czy to zespol jelita drazliwego? Co godzine moze wi ...